HR-medewerker

(24 uur)

Als HR-medewerker hou je je bezig met personeelsbeleidszaken en verzorg je de personeelsadministratie in samenwerking met collega’s. Je bent in deze functie het aanspreekpunt voor de recruiter en operationeel manager en je voorziet het MT van advies op het gebied van personeelsbeleidszaken!

Team Bakerstreet

Team Bakerstreet zorgt er met een warm welkom, eerlijk en lekker eten en drinken voor, dat onze gasten een beter, leuker en lekkerder leven hebben. Onze dag-in-dag-uit focus is aandacht. Aandacht voor onze gasten, voor onze franchisenemers en onze partners. Bakerstreet heeft zich vanaf de oprichting in 1998 tot nu ontwikkeld van een franchise-lunchconcept, als onderdeel van Bakker Bart, tot een zelfstandige multi-brand operator met een ijzersterk commercieel track record voor haar partners.

Team Bakerstreet bestaat uit foodies met een hoog energieniveau. We zijn snel en ondernemend, hebben alle positieve eigenschappen van een compact familiebedrijf en zijn tegelijkertijd in staat om te acteren op het speelveld van de grote internationale foodservice operators en locatie-eigenaren. Daardoor leveren wij in Nederland in het segment foodservice langs de weg de beste commerciële prestatie in termen van bon-bedrag en conversie. En daar zijn we trots op. Net als op onze voorloper-positie op de duurzaamheidsladder, zowel binnen fast service als binnen retail. Het is onze ambitie om verder te groeien. In verband met de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een gemotiveerde HR-medewerker (24 uur).

Werkzaamheden

Je houdt je bezig met personeelsbeleidszaken en verzorgt in samenwerking met collega’s de personeelsadministratie. De personeelsbeleidszaken betreffen het bewaken van functie indelingen en salarisschalen, opzetten en uitwerken van diverse procedures, OR, Arbozaken en verzuimbegeleiding. De personeelsadministratie betreft met name contractbeheer.

Je bent in deze functie het aanspreekpunt voor de recruiter en operationeel manager en je voorziet het MT van advies op het gebied van personeelsbeleidszaken.

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Opzetten en bewaken van procedures en processen;
  • Uitvoering van de personeelsadministratie;
  • Aanlevering van de salarismutaties;
  • Ondersteuning bieden aan de operationeel manager op HR zaken;
  • Verzuimbegeleiding in samenwerking met arbodienst;

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde opleiding HRM op HBO niveau of gelijkwaardig;
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen de retail;
  • Je hebt goede communicatieve eigenschappen;
  • Je bent accuraat in je werkzaamheden;
  • Je bent sterk in plannen en organiseren;
  • Je kan goed in teamverband werken;
  • Je komt uit Utrecht of omgeving.

Wij bieden

  • Een marktconform salaris (Horeca CAO).
  • Een fijne werksfeer waarin kennis en ervaringen worden gedeeld.
  • Je participeert in een klein en betrokken team op het hoofdkantoor in Utrecht. De setting is open, informeel en enthousiast!

Informatie en sollicitatie

Bakerstreet Holding B.V. is een franchiseorganisatie met 250 vestigingen in binnen- en buitenland. Bakerstreet is een franchise formulehuis dat 5 concepten ondersteunt. Bakerstreet, in samenwerking met Shell de concepten Deli2go en deli by Shell en in samenwerking met AH de concepten Bakery Café en Deli Kitchen. Elke dag genieten er meer dan 30.000 gasten van onze lekkere producten.

Ben je enthousiast geworden? Mail jouw motivatiebrief en CV uiterlijk 15 februari 2019 naar Yolanda van der Duin via y.vanderduin@bakerstreet.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-2766353.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.