Met veel trots lanceren wij vandaag ons nieuwe logo en de nieuwe website van Bakerstreet! Het is een tijdje stil geweest en dat komt omdat we de afgelopen periode hard gewerkt hebben aan onze nieuwe huisstijl. Het eindresultaat mag er zijn en daar zijn we dan ook best een beetje trots op!

Ontwikkeling Bakerstreet

Vorig jaar bestond Bakerstreet twintig jaar. Sinds de oprichting in 1998 heeft Bakerstreet niet stilgestaan!

Waar we eerst begonnen als lunchroomconcept, hebben wij ons door de jaren heen ontwikkeld tot multi-brand operator en partner in food. Reden genoeg om onze huisstijl en website in een nieuw jasje te steken!

Wij hebben gekozen voor een strakker logo en zijn ook afgestapt van de bruine kleur. Om herkenbaar te blijven is de primaire kleur in onze huisstijl nog steeds het “Bakerstreet-groen”. Hiernaast zie je goed het verschil tussen ons nieuwe en oude logo.

Klaar voor de toekomst

Wat kun je vanaf nu van ons verwachten? Op deze website willen wij laten zien wie we zijn, wat we doen en wat ons bezighoudt. Wij willen activeren, inspireren en enthousiasmeren. Hoewel we vandaag de lancering van onze nieuwe website vieren, blijven we achter de schermen gewoon verder gaan. Zo blijft onze website altijd actueel met het laatste nieuws, ontwikkelingen, blogs, enzovoorts. Houd onze website dus in de gaten! Heb je nog tips of feedback om onze website aan te scherpen? We horen het graag!