DELI2GO

Vers, gemak en authentiek zijn de kernwaarden van deli2go. Kernwaarden die de teams van deli2go waarmaken met vers bereide, lekkere en betaalbare producten. En met veel aandacht en service van vakkundige en vriendelijke medewerkers die onze duizenden gasten met een glimlach bedienen.

Na een pilotjaar zijn wij in 2011 gestart met de uitrol van het deli2go- concept binnen het Shell-netwerk. We hebben momenteel bijna 180 locaties met een bakkerij of een sandwich concept. In voorbereiding zijn nog 9 non highway sites.

BAKERSTREET

De succesvolle bakker Bart-formule bewoog mee met de trend van on-the-move eten en drinken. Grondlegger Bart ontwikkelde in 1998 Bakerstreet een on-the-move-formule in Texaco-stations, in vestigingen van Praxis en in binnensteden. Oorspronkelijk heette de formule Bart’s Bakerstreet. Na partnerships met Texaco en later BP startte in 2010 de samenwerking met Shell. Deli2go werd de succesvolle on-the-move formule waarmee Bakerstreet zicht steeds nadrukkelijker profileert als autoriteit en voorloper.

In 2008 heeft Bakerstreet zich strategisch geherpositioneerd. Voorheen was Bakerstreet een franchise lunchroom concept. Om zich beter aan te sluiten bij de toegevoegde waarde van de organisatie en om op de ruimte in de markt te kapitaliseren is gekozen voor een multi- brand operator strategie.